carax

Fullproppad å trött!

Kategori: Allmänt

En sommar fullproppad med jobb av olika slag, å väldigt liiite träning. "undanflykten" för att jag inte tränat nåt speciellt låter som en klyscha..men det är sanningen. Jag har inte känt att jag haft tid, eller rättare sagt..jag har knappt varit hemma nåt i sommar. Å när jag varit hemma å haft tid så har jag inte haft energi till det, den har jag lagt på lilla <3 och mig själv.

Har jobbat dygn i stan, varvat med trailerkörning runt om i skogarna.
Det är tack vare att vi har fys varje arb.pass i stan som jag rört på migöverhuvudtaget. Men nu ska det bli ändring på de..jag hoppas vi iommer igång med träningen på hotellet snart så det blir nån ordning på kroppen igen.

Skolan drar igång till veckan, så då blir det full fart med både jobb, skola å träning!

Kramar..C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: