carax

50min!

Kategori: Träning och Hälsa

Jahaa..då va löptävling nr1 avverkad!
Som jag skrivit förut så va ju mitt mål att springa milen på Arlajoggen på 50min. MEN ju närmare tävlingsdagen jag kommit, desto mer har jag insett att det målet var ganska högt..å jag har börjat tänka om lite.
Kruxet har ju varit att jag inte haft nån aning om vad jag kan springa på för kilometertid..har aldrig sprungit och tagit tid på det sättet.

Väl i mål så säger K..det där klarade du ju!!
-öö Va?? Äre sant?
..sedan kollar jag på resultatlistan..
49min och 11sek. YES!
Att jag överhuvudtaget kunde springa under 50min är en prestation för mig!
Ni får tycka att jag skryter, men jag är förvånad och stolt över min prestation i löpningen!! Så det så!!

Igår kväll va jag helt slut i kroppen!
Så nu bryter jag ihop å kommer igen!
Nu är det bara till att ladda för Kälagåtte på söndag!
Är riktigt taggad för det faktiskt!
..40min..är det ett högt mål eller ej?
Ja, det återstår att se!
Kul ska det bli iaf!

Kom och heja på alla barn och ungdomar..vuxna i gå-lunka-löp, motions och tävlingsklasserna.
Vi behöver folk som hejar fram oss och peppar oss! :-)

Kramar..C

Den här bilden hittade jag i Olga Rönnbergs blogg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: