carax

Exciting!!

Kategori: Träning och Hälsa

Nästan En hel vecka har gått sedan sist jag skrev här..men jag tycker inte det har hänt så mycket denna vecka.

..har trailat lite, haft brandjour, tränat..endast ett par pass men det är iaf något.
Vi har haft terminsavslutning på träningen på Hotellet i veckan.
Har jobbat på Hotellet (igår kväll), där va det inte så mycket folk men det var väldigt trevligt!
Hälsingefyr var där och spelade..å det visade sig att vi har samma bekanta i Hudiksvall. En gammal klasskompis till mig som jag bott hos ett antal ggr i Hudik.. Ibland är världen bra liten :-)

Grillning med kära vänner, övning Trafikolycka..

..kanske har hunnit med en del den här veckan ändå när jag tänker efter.. :-)


Men Imorron börjar jag i Östersund på Räddningstjänsten.
Jag har svårt att förstå att JAG fått jobbet, att Jag ska klara av de dessutom. Men det Ska bli sååå roligt.
Så i sommar blir det jobb i Östersund, traila skogsmaskiner, lite jobb på Hotellet kanske..
Kommer bli en bra sommar, det känner jag på mig! :-)

Kramar..C

Bjuder på en lite suddig bild på Hälsingefyr från igår kväll.
Den är tagen tidigt på kvällen, från baren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: