carax

Nu kör vi...igen :-)

Kategori: Allmänt

Efter en hel del småätande å STORätande kombinerat med många "lata" dagar, så är det nu dags för mig att ta tag i träning och rutiner igen.
Allt är på väg att gå överstyr, så innan det gör det helt å hållet så tar jag tag i mig själv och ger mig en handflata över kinden för att få mig att vakna till och reagera!

Jag har all möjlighet att röra på mig å träna å äta bra, men jag tar inte chansen.

Har varit omotiverad en längre tid..men nu när jag är i full gång med byggande av pass, både styrke- och spinningpass, så börjar motivationen visa sig igen. :-)
Ska bli sååå roligt att köra igång igen.

Å på måndag börjar skolan igen..så det blir full fart nu i höst, med plugg, jobb och träning..OCH med lilla <3

Nu äre kvällsmys med lilla <3 framför Robinson. Han ska få vara hemma med mamsen hela dan imorron :-))

Heeeej hopp!!

Kramar..C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: