carax

Yees!!

Kategori: Träning och Hälsa

Sommarjobbet kirrat!
Helt otippat å så jä**a roligt!!
Har hittat ett sommarvik som jag tror jag kommer trivas jätte bra med!
Lämnade en ansökan för flera månader sedan, hörde inget..

På fredagen för 1 1/2 vecka sedan så ringde dom och ville att jag skulle komma in och göra fystester, några andra prover och intervju. 5st var vi som blivit "utvalda" att testa. 3st hade möjlighet att få jobb! :-)

I torsdags och fredags var jag till Östersund för dessa tester. Jag klarade samtliga av alla tester. Och guess what..dom ringde idag och sa att JAG fått ett av de tre jobben!! Wiiii!
Ska bli riktigt spännande.

Så nu har jag inte bara "titeln" deltidsbrandman, utan i sommar kan jag titulera mig som Heltidsbrandman i Jämtlands räddningstjänstförbund!

Så hörrni..krocka INTE eller tänd INTE på nåt i Östersund i sommar!!

Kramar..C

Kommentarer

  • Mia säger:

    Jättegrattis!!

    Va spännande!!!

    Kram

    2012-05-16 | 23:22:30

Kommentera inlägget här: