carax

Workout ÅRE!!

Kategori: Träning och Hälsa

Jaa..nu sitter jag i lobbyn på Holiday Club i Åre å slappar å väntar på att lunchen ska serveras. Jag är på träningskonventet Workout Åre!
Jag har sett fram emot det här i ett helt år, ända sedan jag var hit förra året.
Det är så grymt roligt med alla inspirerande klasser å instruktörer..dom Vill verkligen att vi ska få med oss massor med inspiration, idéer och kunskap hem!!

Jag fick ruskigt ont i min högra fot dagarna innan jag åkte hit så jag trodde allvarligt talat inte att jag skulle fixa att vara med på nåt annat än föreläsningar i helgen..
Men jag fick Voltarengel av bästa granben, P, och det räddade tydligen min helg.
Så voltaren tillsammans med inflammationshämmande och lindad fot gör att jag än så länge är med på banan.
Jag har fortfarande ont och jag är riktigt trött i foten, men vad står man inte ut med för lite fysisk aktivitet. Jag skulle ALDRIG ge mig utan kamp..resan va betald och jag vet hur mycket det här ger mig, så det som inte dödar det härdar.. :-))

Så i skrivande stund har jag avverkat totalt 6st träningspass och 1st föreläsning. Varav 4 träningspass och 1 föreläsning genomfördes igår em/kväll.
Kroppen känns bra och jag är taggad till resten av helgen :-)

Nu lunch och sedan Pulslöpning..spännande!

Have fun för de har jag :-)

Kramar..C

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3246101/images/2012/pic_204105000.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3246101/images/2012/pic_204105058.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: