carax

Ännu en sovmorgon! :-)

Kategori: Allmänt

Idag blev det en rejäl sovmorgon för mig och lilla <3 å det va så härligt!
Fast kl.6 imorse hade han ett bryt..han kom gåendes till mitt rum, men Inget jag föreslog va bra nog för honom. Allt va "nää vill inte"!
Roligt å vakna till en son med det humöret :-/
Det slutade med att jag lade honom i sin säng å jag gick å la mig i min åsså fick han tjura på där så mycket han ville. Till slut fick han ge sig och han kom krypandes upp i min säng å gosade! :-)
Sedan somnade vi om och vaknade runt kl.8
Vi låg kvar i sängen länge och myste, sedan gick grabben och lekte å jag låg kvar å läste "morgontidningen" (bloggar).
Så nu är frukosten intagen och vi har redan hunnit börja med diskussioner. Han är inne i en riktig tjur-period nu.

Jaja..nog om det.
Igår blev det ett distanspass på en mil med J. Det gick förvånansvärt lätt, jag trodde mina ben skulle ge upp rätt snabbt..det kändes så när vi drog iväg. Men Icke! :-)
Sedan blev det 400 (4x100st) utfall och 80st (4x20st) armhävningar framför tvn å slutet av finalen i Gladiatorerna.
Göttgött! :-)
Så synd bara att det redan är slut på säsongens sändningar av Gladiatorerna. :-(

Ikväll blir det dubbelpass på Hotellet..
Spinning kl.18 och Styrke kl. 19.30
Välkomna hörrni! :-)

Ha en bra dag alla! Åjag vill gärna se spår i form av kommentarer av er som varit inne å läst.

Kramar...C

Kommentarer

  • Katarina W säger:

    Lämnar mitt spår :-)

    2012-04-01 | 11:13:30
  • Virre säger:

    Me 2 :-)

    2012-04-02 | 03:08:15
    Bloggadress: http://lusegris.blogspot.com
  • alias Kvasthilda säger:

    Jodå, jag är inne och läser. :) Tycker dock att dom flesta svarar med kommentarer på Facebook nu förtiden vilket är lite trist. Det ser ut som man inte har några läsare alls på sin blogg. Samt att det är ologiskt. Om jag sms-ar dig, inte svarar du på min blogg då??

    2012-04-02 | 08:56:03
    Bloggadress: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här: