carax

..en tröttperiod!!

Kategori: Allmänt

Åå..är inne i lite av en tröttperiod igen! Stressen bara sköljer över mig!
..kanske inte stress över 1000saker att göra, men dom saker jag SKA göra MÅSTE göras!!

Snart uppskrivning å jag kan Ingenting känns det som!! Jaja..det blir nattplugg, och heldagsplugg så ska jag väl få ihop det ändå på nåt vis!

Träningen har varit lite lidande nu i några dagar, men det kommer bli bättre nu igen!

Lite box, spinning och styrka har jag iaf fått till!

Å Photoshoot med Å och M!
Ska bli så sjukt spännande att se bilderna!

Ikväll blev det tyvärr ingen spinning..min älskade son har det jobbigt nu och jag vill inte lämna honom längre än nödvändigt!
Han va helt förstörd när hans pappa lämnade honom hos mig idag!
Nu är han gladare, men han har en jobbig period nu så det blir mys en stund nu innan jag beger mig av för att köra styrkan!

Kramar..C

En fruktkorg...tänk att lite frukt kan vara så fint, å så uppskattat!! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: