carax

Kl. 06.00 piiip Snark!!

Kategori: Allmänt

Gick å lade mig kl.6 och vakna vid 10.30 å inte kunna somna om..Inte kul!!

Men Ojojoj!! Vilken kväll, natt och morgon!
Men jag tycker det gick smidigt ändå..inga större missöden i baren, spriten räckte (det va nån enstaka sort som tog slut men annars så) och Mycket Folk! Vi hade fullsatt! Kunde inte ta in någon fler!
Å jag tror dom flesta skötte sig rätt bra faktiskt!
Inga störra bråk vad jag vet.
Kl.6 imorse så var jag hemma och låg i sängen.
Efter vi stängt kl.2 så va det bara att sätta igång och städa..hotellgäster förväntade sig frukost imorse.
Å där vid tre-fyra så är man inte så pigg, det känns som allt går i slowmotion!
Så alla ni som är bakis idag..rätt åt er så som ni stöka til!! :-P

Tack snällaste underbaraste bästaste granne, P, för att du släppte in hundarna igår kväll!! PUSS!!! :-)

Nä nu är jag vrålhungrig!
Frukost..å KAFFE!
Den som vill besöka mig å få en kopp eller fler..det är bara att dyka förbi, jag är nog hemma idag känns det som!

Kramar..C

Ready for work igår!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: