carax

Lååååååångfredag!!!

Kategori: Allmänt

Igår va det Skärtorsdag, vilket innebär att det idag är Låååååångfredag!
Å vad ska jag hitta på då?? ..jag vet inte..
Jag ska få trevligt besök iaf av en person som betyder mycket för mig och som jag inte träffar så ofta.. Jag ser fram emot att få träffa A igen! :-)
Jag ska även köra den där dammsugaren på övervåningen som jag skulle gjort igår å som aldrig blev av då :-/
jo, jag ska även iväg å köra ett överkroppspass på gymmet!! :-)

Jag fick besök av mitt underbaraste lilla ❤ igår. Det första han sa när han kom hit va "har du köpt godis?".
Haha..han är såååå GOOO!
Jag älskar honom så mycket ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Han fick 2 ägg som påskharen varit hit med. Å han blev överlycklig! Påskharen hade även varit hit med 2 små paket.
Det är så roligt att se mitt ❤ le och vara glad och nöjd.
Jag får igen honom på söndag. :-)

Igår kväll va jag på Gympan och vi var totalt 6st tappra deltagare.. Men det är inte sämre träning för de.
K körde lite konditionslåtar och E drog fram lite stationer, så vi blev trötta iaf. Vi avslutade med några yogaövningar.
Tack bästa E och K!

Upp å äta frukost för nu är jag VRÅLhungrig!

Kramar..C

Saknar mitt gotroll!!
Gomorron på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: