carax

Lyckorus!

Kategori: Allmänt

Igår va jag till Sundsvall en snabbsväng och skrev upp för busskortet..det gick alla tiders.. Gränsen för G var 44p och jag hade.... Just de..44p. :-)

Sedan va det hem, hämta lilla ❤ på dagis och vi åkte upp till momma å moffa.
Där fick vi mat.
..sedan blev jag upphämtad hemma för att åka till Bispgården för att gå den obligatoriska, årliga D-hlr och Barn-hlr utbildningen som vi ska gå för att vi på räddningstjänsten åker på Ivpa-larm åt landstinget när ambulansen är ute och åker och har lite längre körtid för att komma fram till den person som blivit dålig.

Sedan hem och känna lugnet en liten stund innan sovdags.

Idag var det tänkt att jag skulle hänga med J.K på en stavpromenad uppför slalombacken, men eftersom jag skulle iväg till Å och kolla in bilderna från senaste fotograferingen och tiden rann iväg så hanns inte det med. Det blev snabbt att drygt tre timmar försvann där..
Ikväll har jag dubbelpass på Hotellet.
Kl.18 styrke och kl. 19.30 spinning!

Imorron ska jag ut på min absolut första tur någonsin på rullskidor..det ska bli riktigt spännande! J.K ska släpa med mig ut..jag tror inte han är medveten om vad han lovat.. :-/ haha

Nä, plocka fram och förbereda lite käk, sedan åka och hämta lilla ❤ på dagis!

Kramar..C

Gårdagens lyckorus var detta beskedet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: