carax

Måndag!

Kategori: Allmänt

Igår va det söndag och det blev dubbelpass på Hotellet i vanlig ordning. Spinning kl.18 och Styrke kl. 19.30
Å FY vad det var jobbigt!
Men de är Gött! :-)
Jag hade pulsklocka på mig för första gången på länge, och jag lovar att både Styrkan och Spinningen är två rejält pulshöjande pass!!
Det känns i benen idag..å då kör vi lite löpintervaller på bandet på det. Jihoo!
Det behövs ett pass med kobbiga intervaller idag så jag får känna att jag får ta ut mig ordentligt :-)

Min tanke var också att jag skulle få till ett överkroppspass idag, men jag har fortfarande inte fått "mitt pass" som jag beställt av en kär vän. Det blir till att tjata lite till. Eftersom jag inte tränat tung styrketräning målmedvetet på några år så vill jag ha hjälp att lägga upp överkroppsträningen på ett bra sätt för bästa effekt.
Men Imorron SKA jag köra mitt efterlängtade överkroppspass på morgonen, och det blir Box med M på em/kvällen.

Kl.6 imorse gick jag på Jouren, så ikväll har vi övning..får se om det kanske blir till att bada lite :-) I hope so!
..lite kallt, men det är ganska roligt att öva vattenlivräddning. Det blir en del lek och stoj mitt i det allvarliga.
Vi kan vara lite extra "jobbig" mot varandra när vi ska simma ut och hämta personen i nöd.. :-) det blir lite brottningsmatch.

Så..ladda för intervaller med bästa J snart..
Å ikväll måste jag tvätta bilen åxå..
Sedan blir det övning.

Kramar..C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: