carax

Ny vecka, Nya möjligheter!! :-)

Kategori: Allmänt

Ja..idag är det måndag, och den har förflutit på ett rätt Ok sätt faktiskt.
Riktigt trött imorse..en son som testar morsans gränser och två hundar som är omöjliga å skiter i vad jag säger åt dom. Lite uppfostran verkar behövas på alla tre av mina grabbar!!

Men vi kom iväg, till slut, till Färsån och M, J, och deras två barn, L och S. Vi drog med alla barnen ut i skogen och grilla. Det va mysigt.
Barnen lekte jätte bra och åt massor..korv, hamburgare, majs, äppelkaka, kladdkaka.. Ja, ni ser ju själva. :-)

Ikväll blev det ett distanspass med J. Vi va båda RIKTIGT OTAGGADE!! Men vi jagade på varann å tog oss iväg. Å helt plötsligt så hade vi sprungit drygt ca.13km på 1tim och 15min. Det tycker jag personligen vi ska ha cred för..vi va otaggade å vi tog det super lugnt!

Nä nu blir det sova. Kl. 5.10 står väckarn på.
Imorron tar jag på mig rollen som Trucker igen..ska in å ratta i Östersund åxå.. :-)

Gonatt!

Kramar..C

Det här är det jag tränar för just nu..varför får ni veta senare nån gång!
:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: