carax

Ooh shit!

Kategori: Allmänt

Alltså..förlåt!
Jag lovade bättre uppdateringar men det löftet har jag inte hållit!! Så nu kommer en iaf.
Det rullar på lite lagomt..va ju som sagt till Stockholm med lastbilen å det gick bra att lasta, lossa å köra..
Vad hände sedan?? Ja, M fick sin traktor som vi körde hem från Borlänge å jag fick min sömn först på söndag natt.
Måndag va en sjukt trött-dag med skallebank. Tanken var att jag skulle åka till Sundsvall och sätta mig på körskolan å plugga teori, men inte med den huvudvärken.. :-/
Men tisdag och onsdag blev det nötning av teori.
Jag måste sätta mig och nöta igenom dom saker jag har svårt med..BK, kör- och vilotider, vikter.. Snart uppskrivning..Bläää!

Onsdag kväll blev det dubbelpass på Hotellet! Fullt ös!

Igår blev det en tur med lastbilen. Flyttning av Skördare..Helt Själv! :-)
Å det gick bra, körde fast lite men jag tog mig loss. :-)

Sedan var jag på dagis och hämtade två busungar, S och L, för att båda föräldrarna jobbade och deras planering sprack.
Vi gick en promenad med hundarna och sedan blev det korv med bröd.
Roligt att kunna ställa upp och dom är ju så goa å glada dom barnen :-)

Kvällen avslutades med en svängom med vedmaskinen på vedbacken hos pappa..

Igår va en bra, givande och rolig dag.

Idag har jag fått hem lilla ❤
Vi ska iväg å boxas å fotas.. Ska bli skoj!
Å ikväll blir det ytterligare en sväng på vedbacken! :-)

Nä, packa lite träningskläder för boxpasset, och packa i ordning för Photoshoot senare.. :-)

Kramar..C

Fick den här igår (tror det va igår..) av en kär vän!
Såå sant å jag säger..Detsamma till dig!! KRAAM!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: