carax

Roadtrip!

Kategori: Allmänt

I torsdags va jag å Axel till Alnö på tvåårskalas. Vi bjöds på gott fika å massa lek å bus!
Jag och lilla ❤ sov kvar så det blev filmtittning..näst sista filmen i Twilight SÅ KLART!! :-)
När vi skulle åka hem så blev det ett stopp på Ikea för att inhandla "lite" grejjor till en av mina arbetsgivare innan fortsatt hemfärd!

Det blev ett snabbt kasst från att "inte göra nåt speciellt förutom gå på kalas å umgås med sonen" i helgen till "lastbilskörning tills vi är spyless att sitta i lastbilen å är alldeles ledbruten"!
Det var först prat om två turer till Stockholm med skogsmaskiner på två dagar, sedan skulle det inte bli Någon körning överhuvudtaget. Men det slutade med att vi nu i skrivande stund sitter i lastbilen, med en skogsmaskin på trailern, strax utanför Uppsala. Det blev endast en sväng å tur är väl de..hade blivit tufft annars!
Sträckan..
Hammarstrand-Sundsvall-Stockholm-Borlänge-(ev Rättvik)-Hammarstrand

Kl. 6.30 drog vi iväg å vi hoppas att vi är hemma runt kl.2 inatt!
..så jag vet ju vad jag gör idag!!
..vad gör du?

Ja just det, var på "photoshoot" för några dagar sedan för ett speciellt ändamål och jag var och kollade igenom bilderna igår kväll.
Jag valde ut tre av bilderna som jag tyckte mer om än dom andra. En av dessa tre bilder blev "the one i choose"!
Så nu har jag skickat iväg..Spännande!!

Kramar..C

Dagens lass!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: