carax

Rullisar!

Kategori: Träning och Hälsa

HalvLigger i sängen hos bror i Frostkåge och tittar på två kusiner som leker!
Är dyngtrött! Har redan avverkat tre-fyra koppar kaffe..har tappat räkningen!

Jag och lilla ❤ packade bäskan och åkte uppöver igår kväll..vi TÄNKTE komma iväg kl sju igår kväll. Kl sju blev åtta å till och med halv nio..
Det spöregnade och var dimma hela vägen upp så det var mindre roligt..det kördesinte så fort!
Kl.6 slog jag upp ögonen å trodde att jag "försovit" mig.
Jag och Axel hade bestämt oss för att behålla Elvira hemma idag så de får busa hela dan!
..Elvira är ju en morgonpigg filur.. :-)

Jag gjorde nåt nytt igår åxå..va ut å åkte rullskidor. Det va roligt tack för det J.k det blir förhoppnings fler ggr. :-)
..jag har träningsvärk i triceps och jag känner av i övre delen av ryggen?"
Kramar..C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: