carax

Update!!

Kategori: Allmänt

Jaha..vad har hänt sedan sist egentligen?
..hmm jag måste fundera lite..
Ja, igår så tog jag och J brandbilen och åkte på dagis så barnen fick titta. Å gissa om vi var populära..det är många barn på dagiset så dom fick komma och titta avdelningsvis. Dom fick klättra bäst dom ville. Å mitt lilla ❤ blev hur stolt som helst när mamma kom med brandbilen..han är sååå GOOO!!! :-)
Det var ett riktigt äventyr för barnen att få se brandbilen och vart vattnet kommer ut..fast det va ju ingenting i jämförelse med hur spännande det va att se blåljusen "blinka" på taket, och höra sirenen!!
Det var roligt både för oss och för barnen, och väldigt nyttigt för barnen.

Sedan, iår kväll blev det dubbelpass på hotellet..spinning och styrke..å jag tog ut mig ordentligt på spinningen och lastade på lite extra på styrkan..skön känsla när man orkar och man börjar kunna lasta på riktigt mycket vikter.

..knappt hemma och lagt mig (kändes det som) så var det upp å hoppa..få i sig nåt i magen å iväg för att möta upp J för några intervaller. Benen var Inte med idag..dom börjar vara lite slitna :-)
Jag slet ont på intervallerna!
Efter dom jobbiga intervallerna så blev det fika på Brödbiten för att fylla på förrådet.
Å en prommis med L och hundarna..nice.
Nu känner jag mig lite trött..ska dra iväg med dammsugaren på övervåningen också (tog nedervåningen förut idag), sedan blir det slapp i soffan en stund innan mitt lilla ❤ kommer på en snabbvisit för att hämta upp ett par påskägg :-)
Sedan blir det gympa..det är så länge sedan jag va dit :-/

Kramar..C

Jaa..just de..jag fick en påskhälsning med en härlig bild på en söt påskkärring.. Go Nova!! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: