carax

Alla Hjärtans Dag!!

Kategori: Träning och Hälsa

Idag är det tisdag 14/2, eller även känt som Alla Hjärtans Dag, så kram på er alla!

Imorse blev det en tur på skidorna uppe på berget. Jag hade utlovat rekordtid, iaf för mig, på två varv..runt 1tim och 50min. MEEEN.. Okörda spår med En del nysnö i gjorde att det gick i stöpet! Vi fick spåra, vilket också då innebar att fästet inte riktigt var på topp :-/

Vissa sträckor kunde vi inte ens se spåret, så vi åkte på och följde skidorna helt enkelt.
Tanken var två varv och efter första varvet kan man tycka att det borde gå lättare när vi redan spårat, men vi nöjde oss med ett varv. J var sliten och jag var pigg i kroppen så jag tyckte det var mer rättvist idag än tidigare :-P
Det var tungt före och svårt att få fast skidorna..men kroppen va med mig.

Ikväll är vi bortbjudna på middag. Gott gott!!

Imorron ska jag ha mys med lilla Hjärtat och på kvällen är det dags för dubbelpass på Hotellet. :-)

Kramar..C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: