carax

Ännu en dag till ända!!

Kategori: Träning och Hälsa

Ja, som rubriken säger så är ännu en dag till ända.. En dag i träningens tecken!
Ett pass med Rytmisk styrke och ett pass med Spinning!! Great! Kanon duktiga deltagare, som vanligt! Jag blir så glad och inspirerad av dom! :-) TACK fina ni! :-)
..sedan höll jag inte på att ta mig därifrån pga en bil som inte gick att rubba nyckeln i tändningslåset.. Tack vare A så kom jag därifrån iaf. Med telefon konsultation av min kollega på RT samt som är bilmekaniker så fick jag tillsvidare diagnosen "måste förmodligen byta tändningslås". Å de kostar..??? Hmpf!! :-(
Ja, för de är ju klart att jag har jour åxå tillråga på allt. Tur de va lugnt på larmfronten under själva passen då iaf!
Men men.. Det löser sig alltid!! Med snälla och hjälpsamma personer runt omkring mig så går allt bra! Tack A! :-)

Dag 32 sedan jag hoppade på Ff. Jag ångrar inte en sekund att jag varit med!
Jag känner ny, som vanligt, att jag kunde gjort lite till.. Tankar på varför jag inte gjorde det där "lilla extra" dyker upp i huvudet.
Men va fan!! Jag har ju gjort de!! Nu är vi där igen.. Tänk att jag aldrig kan vara nöjd!! Men det är klart..det är ju det som driver mig vidare hela tiden.
Så jag får väl försöka se det som något positivt, att jag aldrig är nöjd alltså.

Jag har kört extra mage, liite extra på löpbandet, dubbelpass, tagit lite mer vikter..you name it! Så jag kan vara nöjd med min prestation!!
Ja visst, jag kommer köra några dagar till för liite bättre resultat. Trots allt så är det en tävling med fina priser till vinnaren så jag vill ju iaf ge mig själv en ärlig chans att bli finalist.
Jag har ju inte en aning om vad alla andra gjort för resultat, och det ska utses tio finalister av typ 900 deltagare så chansen att bli finalist är ju inte stor.. Men då har jag ju gjort det JAG kunnat och JAG kan vara nöjd med mig själv! Bra jobbat Carro!! Bara några dagar till nu! :-)

Go natt!

Kramar..C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: