carax

Födelsedagskalas!!

Kategori: Familjen

Igår så fick de bli en slapp dag..lite trött!
Å igår fick jag supertrevligt besök som skulle komma på 3års kalaset idag.
Virre och Nova har busat med Axel idag medan jag varit inne och grejjat till kalaset.
Tack snälla Virre för hjälpen!
Så förmiddagen bjöd på ute-bus och korvgrillning på gården..underbart väder! :-)

Idag blev det födelsedagskalas..redan tre år gammal.. Jag fattar inte, vart har tiden tagit vägen??
Så 21.04 (om jag inte minns alldeles galet) för tre år sedan så lades han upp på mitt bröst och han va så overklig, så fin och så efterlängtad!!
Mitt älskade lilla hjärta är stor nu..tre år!!!
Axel slocknade direkt han lade sig i sängen..en utslagen hjälte!
Temat för dagens kalas har..såklart..varit Blixten McQueen.
..muggar, tallrikar, servetter, en del presenter och så klart tårtan!!
Så klart jag frågade Lotta om hon ville göra en Blixten-tårta, och hon ställde ju upp.
Super god, mättande och otroligt fin!!
Vi var över trettio personer på Axels kalas så det var fullt hus..folket fick försöka hitta sig en plats att sitta på.. men jag tycker det är trevligt. :-)

Så med korv- och sockerladdning inför spinningen och Styrkan så blev det till att koncentrera sig lite extra på uppgiften. Sockerladdning funkar inte så länge.. :-/

Vad har ni tränat idag då?

Kramar..C

Jag bjuder på en bild på Tårtan som Lotta gjorde!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3246101/images/2012/pic_189134373.jpg" class="image">

Kommentarer

  • Kajsa säger:

    Åå vilken fin tårtis:).

    2012-02-13 | 15:30:35
    Bloggadress: http://kajsalinnea.blogg.se/
  • Virre säger:

    Tack själv för att vi fick komma en dag tidigare.

    Får alltid så mycket positiv energi av er <3

    Men fan va ja mådde dåligt när jag kom hem, ska inte ladda me tårta å kakor inför nått mer träningspass iaf :-S

    2012-02-14 | 22:07:25
  • Lotta säger:

    Vad roligt att ni och allra helst Axel blev nöjd!

    Tack själv!

    2012-02-16 | 08:14:02
    Bloggadress: http://lottalepisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: