carax

Halvvasan!

Kategori: Träning och Hälsa

Ååå vilken sliten morsa Som sitter i soffan och får i mig frukost.
Gårdagen tog hårdare än jag trodde den skulle göra.
Fast om man tänker efter så var jag inte så bra förberedd och jag hade inte så bra uppladdning.

En vecka i österrikiska alperna med god mat och ingen träning strax innan, en förkylning som plågat mig.

Å mina å Cinas "utflykter" brukar alltid vara lite speciella..vi är två st tidsoptimister med den attityden att "det ordnar sig alltid". ..å det gör de ju åxå alltid på nåt konstigt sätt.

Men vi kom till Mora, vi hann med bussen till start...knappt.
Båda hade nummerlapp, skidor och stavar med å pjäxor på.. Då va ju allt grönt. :-)
Stressad, Oladdad, Otränad.. Men vi tog oss runt stakande med Noll fäste. 4,5mil på 4tim.
Å ingen migrän fick jag heller..tjohoo :-)
Så vi är nöjda med dagen.
En härlig dusch och en god Thailändsk middag med glass till efterrätt i Mora. Sedan styrde vi kosan mot Hudiksvall. Sedan vidare hemåt..å shit va trött jag va!!

Så med andra ord..vi är Nöjda med vår insats och första etappen på Halvklassikern är avklarad. Nästa är Halvvättern.
Bara ut å börja springa och cykla nu då.

Kramar..C

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: