carax

Home Sweet Home!! ..den känslan varade inte så länge!

Kategori: Allmänt

Transferresan från Zell am See till flygplatsen Innsbruck gick bra, över förväntan faktiskt.
Väl inne på flygplatsen så fick vi en smärte chock. Det var som att gå in i en vägg. MASSOR med folk, kombinerat med en Väldigt liten flygplats = Trångt!!
Men vi fick checka in till slut.
In genom gaten och vi styrde kosan direkt mot mathaket innanför.. Men vilken flopp!!
Ett litet Café med Mega lång kö var vad som fanns. Så vi satsade på Taxfree shoppen istället.
..så vilken tur att vi fick smörgås på flyget.

Väl tillbaka i Sverige så hade vi halva resan kvar.. :-/
Nattkaffe och nattkäk i Tönnebro kl. 00.30
Ca. Kl.4 på söndag morgon var vi hemma.

Pga en förkylning som plågar mig i kroppen så blev det ingen träning igår, söndag.
Istället åkte jag till dom bästa.. J och M och fick skidorna fixade inför Halvvasan imorron, tisdag. ..om jag är laddad??..Nej det är jag Inte!
Har fortfarande rethosta och har inte fixat sig med boende. Dessutom är jag hemma med en sjuk son idag och kan inte åka neröver förrän folk har slutat jobbet och kan ta över omhändertagandet av sjuklingen. Eftersom jag har en tid att passa i Mora ikväll och måste göra ett personbyte senast kl.18 ikväll så har jag lite tajt med tid. Men det ska väl lösa sig på något sätt, hoppas jag.. :-/

Nä..nu blir det till att montera om lite stavar, packa väskan, packa in i bilen, utfodra vovvarna, käka lite och försöka hinna sova och kurera mig en liten stund.

Kramar..C

 

Kommentarer

  • Virre säger:

    Hoppas allt löste sej på bästa sätt. Lycka till i morgon. Kram

    2012-02-28 | 00:54:49
    Bloggadress: http://lusegris.blogspot.com
  • Virre säger:

    Hoppas allt löste sej på bästa sätt. Lycka till i morgon. Kram

    2012-02-28 | 00:55:57
    Bloggadress: http://lusegris.blogspot.com

Kommentera inlägget här: