carax

I Love!!!

Kategori: Träning och Hälsa

Vilken grym motivations-brist jag har just nu!
Igår var jag supertaggad att köra ett stenhårt styrkepass med fyra tuffa cardio-instick i passet, 1 på löpband, 2 med tabataintervaller med burpees, och 1 rodd. Och sedan en slitsam promenix på bandet.
Tanken var att det skulle bli sista dagen med stenhårt slit, sedan skulle efter-bilderna tas och imorron måtten, vikt och vilopuls.
Efter denna dag så skulle jag återgå, till viss del, till "normal" träning..fast med liite mer fokus på att bygga muskler och bli riktigt Stark och Uthållig!

Meeen..motivationen försvann..bara puts väck!
Nä, jag kör nog lite egenkropps träning ikväll för att ta bilderna, så har jag det gjort..
Har ju tjuvmätt och tjuvvägt lite för mig själv, det gjorde jag dag 30. Så det ska bli intressant att se om det hänt något sedan den dagen.. :-)

Idag är det lite städning som står på schemat, varvat med kaffe under filten i soffan framför all möjlig skidåkning på tvn.
Och självklart eldas det för fullt här i huset.

Jag har några mål som jag ska uppnå det här året. Ett mål, som innehåller flera små delmål, är att jag ska genomföra Halvklassikern.
Jag ska springa Kälagåtte, 8km terränglöpning, på 40min.

I mitt lilla huvud så formas nu nya, spännande mål.
Dessa mål måste jag fundera en stund över innan ni får veta vad dessa innebär.

Jag vill så mycket, det gäller bara att finna den rätta motivationen för att orka behålla fokus och kunna genomföra allt jag vill.

Imorron blir det dubbelpass på Hotellet och på måndag tänker jag åka på Ewas styrkegympa. På tisdag blir det nog vila, på onsdag dubbelpass på Hotellet..sedan får vi se.. :-)

I Love These Cold days, and I Hate them too!

Trevlig läsning!

Kramar...C

Kommentarer


Kommentera inlägget här: