carax

Now we are rollin'!!

Kategori: Allmänt

Hej då byn, grannar, föräldrar, vänner och djur!
Hello Österreich och Zell am see!!

En hel vecka ska ägnas åt att bara vara och skidåkning i österrikiska Alperna!
Vil bilar ner till stockholm, flyger till Innsbruck och sedan blir det transfer till byn Schuttsdorf där vi kommer bo i en veckas tid!

Packningen tog vi tag i ganska sent igår kväll.
Packningen började som en till synes Omöjlig uppgift. Jag menar, Max 15kg packning i väskan + 5kg handbagage.
När pjäxorna och hjälmen var packade så fanns endast 9kg kvar att packa.. :-/
I dessa 9kg ska allt övrigt ingå, så som täckbyxor, necessär, vanliga kläder..mm.
Men efter lite tankeverksamhet, diskussioner och teamwork så löste vi problemet och vi fick dessutom ett par kg till godo.. Där kan vi pressa ner den österrikiska Milka chokladen på hemvägen!! :-)

Jag har EN sak, ett löfte både till mig själv och till M, som jag Ska göra under denna vecka. Jag ska köra ett pass med höghöjdsträning med stakning på längdskidor. :-)
..Jag ska ju genomföra Halvvasan när jag kommer hem, redan på tisdagen är det dags. Måste ju göra Nåt iaf denna veckan!

En sak är jobbig med denna vecka!! Jag har haft mitt lilla Hjärta hos mig i en dryg vecka, men igår åkte han till sin pappa. Jag saknar honom redan och jag önskar han kunde följa med..men den tiden kommer så småningom.
..jag menar..kolla bara på goknulen så förstår ni!!

Jag kommer slänga in några inlägg under veckans gång.
..vågar du läsa dom?? :-))

Kramar..C

Här får du en bild på mitt lilla Hjärta och en bild på vädret som väntar på oss i Zell am See.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: