carax

Plats i Halvvasan -Check!

Kategori: Träning och Hälsa

Å vilken kväll det var igår.
..både i positiv och lite strulig bemärkelse. Haha..ett gott skratt förlänger livet..
Styrkan hade deltagare med full fart..
Spinningen hade en gästinstruktör, vilket innebar att jag fick Vara Med på ett pass för en gångs skull! :-)
Lite strul med stereo och kablar och ingångar och utgångar.. Mm mm.. Men med lite tankeverksamhet och lite olika lösningar så fick vi till ljud..at last!!
Men vi skrattar åt det och vi spinnade på som aldrig förr! SÅ ROLIGT!! :-)

Ja då har jag fått ett startnummer i Halvvasan. 4,5mil ska nötas i spåret mot Mora 28/2 :-)
Detta blir alltså första etappen i Halvklassikern. Och detta innebär att uppladdningen inför nästa års stora utmaning, Helklassikern, är i full gång.
För att klara av hela klassikern, och inte vilja lägga mig ner å dö under loppen, behövs en hel del träning.
Åka nio mil klassisk längdåkning i vasaloppet, springa 3,2mil (är lite osäker på sträckan) i lidingöloppet, cykla 30mil i vätternrundan och simma 3km i Vansbrosimmet.
..mycket träning och hårt fokus är ett Måste för att detta ska funka.

Jag gillar ju utmaningar och jag älskar resultat så detta blir en perfekt morot för mig att hålla igång och utmana kroppen till nya, bättre resultat. :-))

Så ikväll blir vi bjuden på middag hos J och M..inte alls dumt.
Sedan tar jag och J och drar iväg en repa med ett, eller 11, varv i elljusspåret.
Nu ska nötas och pressas!!

En lunchprommis med lilla Hjärtat i vagnen i lite snömodd känns som en strålande idé. Härligt väder.

Vad hittar ni på en dag som denna?

Kramar..C

Jag bjuder på bilder från den härliga dagen i backen med lilla Hjärtat igår.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/3246101/images/2012/pic_189676470.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: