carax

Sista kvällen!!

Kategori: Allmänt

Sista middagen uppäten, notan betald. Sista kvällen på Hotellet har spenderats med ett trevligt svenskt par och biljard. Väskorna är packade..får se om vi lyckats hålla oss på "rätt sida strecket" på väskvågen hem också. Det har ju tillkommit lite saker.. En riktigt snygg hjälm som jag hittade på Intersport uppe i backen idag. Tre små presenter till mitt älskade lilla ❤ och ett par "presenter" till mig själv.

Veckan har varit bra. Vi har ätit gott och bott bra.
I eftermiddag besökte vi hotellets "wellnes"-avdelning. Där fanns tre olika sorters duschar, en ångbastu, en vanlig bastu, en bubbelpool och en relaxavdelning.

Vi har blivit väl omhändertagna av hotellets personal och av våra guider från Lion alpin.
Tack guiderna Simon, Carina, Steffen, Casper och Camilla för denna veckan!

Vi har haft roligt och haft bra och solig skidåkning. Imorron blir det hemfärd. Transferbussen går mot flygplatsen i Innsbruck kl. 13.30
Flyget lyfter runt kl.19 (ja minns inte så noga), vi landar kl. 21.30 sedan blir det ca. 5 timmars bilresa direkt hemåt.

Jag har ju åkt på en förkylning så nu är det fullt fokus på kurering som gäller så jag är frisk på tisdag när Halvvasan går av stapeln.
Jag känner att det kommer bli en lite stressig tid framöver. Jag har en del saker som hänger över mig framöver. HalvVasan då förstås, sedan har jag ett par tentor att plugga till och lite annan skola att ta tag i. Det finns fortfarande lite kvar att ordna sedan skilsmässan också. Huset ska bli mitt, bara mitt!! 😌 Det går inte fort..å konstigt nog så händer Ingenting om inte JAG fixar de.. 😏
Meen..just nu släpper vi det jobbiga och negativa slitsamma för en stund.. När jag kommer hem så får jag ju pussa på och gosa med mina fyrbenta lurvar..vovvarna Affe och Zimba och kissen Tai. 😊 OCH det bästa av allt (förlåt djuren, men så är det bara..) så kommer mitt älskade lilla ❤ till mig på söndag. 😍
Jag saknar honom så sjukt mycket!!!

Gonatt!

Kramar..C

En bild på guiden Simon och på från biljardspelet från kvällen.

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: