carax

Sliten..

Kategori: Träning och Hälsa

I förrgår hade jag skrivit ett låångt inlägg som bara försvann, Puts väck!! Å när det blir så..då tryter mitt tålamod å de får vara!!

Men mitt tålamod har nu hämtat sig så jag gör ett nytt försök.

Inlägget gick ut på att jag, efter närmare 40 träningsdagar med ett antal dubbelpass (uppåt 50-55 pass), var sliten i kropp och knopp.

Vilodag igår och idag. Imorron blir det dubbelpass på Hotellet, och nästa träningsvecka är igång. Nästa vecka blir sista ruschen med träning inför Halvvasan, så Det blir ganska hård träning då.
Några pass i gymmet, på hotellet, på gympan och Några mil på skidor ska det bli.. :-)
..sedan bär det iväg till österrikiska Alperna och Sel am see.. :-)

Idag har det varit en tröttdag med lite stök inför morgondagens 3års kalas!! :-)

Kramar..C

Bjuder på gps bilden från senaste skidpasset på berget med J.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: