carax

Världens bästa!!!!

Kategori: Träning och Hälsa

Idag har det hänt massor! Både på Gott och på Ont!
Fick besök imorse av L som skulle följa med och ta en morgonprommis..eftersom jag har jour så kunde vi ju inte ta en prommis ute i den alldeles underbara, friska luften.. Nä, det skulle bli en promenix på bandet. Precis när jag skulle koppla in bandet så..självklart innan vi ens hunnit börja..blev vi tvungna att avbryta. Väl hemma igen så blev det käk å jag å L bestämde oss för att göra ett nytt försök. Å vi gick, båda två. Första gången som L provade att gå testet med larmställ på och Luftpaket på ryggen.. Å det gick ju galant. Skam den som ger sig! :-) Great job!
Min tur å jag har ett mål..nämligen att, så småningom klara den snabbaste banan..den som heltidsbrandmännen går som fystest. Min min tanke med denna promenad idag var att se hur långt jag orkar så jag vet vad jag har att slita med och hur långt jag har till mitt mål. Men hör å häpna!!! Jag fixade hela testet!! Så jäkla Coolt!! :-)
Å jag dog inte ens Helt!! :-)

På kvällen blev det ett svettigt och roligt Gympapass!! :-) Det är alldeles för sällan som jag kan gå på gympan, tyvärr!
Så med en bra dag bakom mig så ställer jag klockan på 3.30 för att kliva upp å lägga in ved, och går till sängs.

Jag avslutar med en bild, som jag tog efter gympan ikväll, på fyra av de fem otroligt duktiga ledare som sliter med oss på gympan..

Dom är nämligen Världens bästa!!

Kram på er!! :-)

Kommentarer

  • ewa säger:

    Tack, va snällt! Vi gillar Hotellträningen med dig också!

    2012-02-03 | 08:46:29

Kommentera inlägget här: