carax

Bakning, träning å lördagsmys!!

Kategori: Träning och Hälsa

Denna dag har bestått av bakning..Äppelkaka och vitchoklad kaka, träning å lördagsmys!!

Äntligen så blev det ett riktigt FF pass igen..men jag gjorde om det lite.
Jag bytte ut rodden mot tabataintervaller i form av Burpees!! Jobbigt??..JA!
Första konditionen bestod av löpning på löpband med 5graders lutning till en början.. Avslutningen blev 1min på 9graders lutning och 12 i hastighet!!
Jobbigt??..JAAA!!!!
Har blivit lite bakning idag åxå..å de gör jag allt för sällan. Det blev en supermumsig äppelkaka, vars recept jag fått av M och är superenkelt.
Det blev åxå små mjuka kakor (typ sockerkakor) med vit choklad. Tror att dom blev huuur goda som helst! Har aldrig gjort dom förut..har fått receptet av min svägerska (tror jag). Jag får nog så vackert frysa in några å provsmaka om en vecka! :-)
Nu är det lördagsmys med citronmousse och lite smått frysta hallon framför Gladiatorerna. Å ni kan va lugn..Citronmoussen är gjord på kvarg så den är fullt FF-godkänd :-)
Nä.. Dags att svida om å köra ett kvällspass.
Det passet kommer bestå av; tabataintervaller-burpees
15min tung magträning
Tabataintervaller-burpees

..så på mindre än en halvtimme så har jag gjort ett lagomt extrapass för dagen :-)

Bilderna jag bjuder på ikväll är tagna på gymmet å visar den nya outfiten som jag införskaffade mig igår! :-) är sjukt nöjd faktiskt. :-)
Åå en bild på äppelkakan förstås!

Svettig kväll på er! :-)

Kramar C.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3246101/images/2012/pic_186678502.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: