carax

En härlig morgon..återigen! :-)

Kategori: Träning och Hälsa

Så har det blivit en härlig morgon, återigen!
Dagen börja som vanligt med något proteinrikt att stoppa i magen, denna gång Kvarg eftersom all keso var slut på affären.. Sedan en härlig morgonprommis på ca 50min med A och dom två fyrbenta lurvarna. Det märks på Dom två pälsklädda busarna att det nalkas morgonprommis, dom bli så glada när jag stiger upp. :-)
Efrer prommisen blev det välförtjänt go-frukost bestående av fil, musli, äggvitor och te. Mmm..
Nu är torktumlaren och diskmaskinen igång.. Det brinner i vedspisen, jag sitter i soffan ihopkrupen under en filt med dagens tidning och dagens första kopp kardemummakaffe. Jag väntar på fint besök av L.?Ikväll är det Rytmisk Styrke kl. 18.00 och Spinning kl. 19.30 Varmt Välkomna! :-)
Härliga Onsdag.
Har ni några planer idag/ikväll??
Ha en kanon dag! :-)

Kommentarer

  • Maggan M säger:

    Ville bara lämna ett litet avtryck nu när jag varit inne och läst din blogg. Du är kanonduktig som tränar som du gör och du ser såå bra ut. Heja på!

    2012-01-18 | 15:41:07

Kommentera inlägget här: