carax

Kyla... å Värme :-)

Kategori: Träning och Hälsa

Ett par dagar sedan jag skrev.. Inte bra inte bra..
Ja, jag upplyser de som inte satt ut snoken än eller för er som helt enkelt inte vet om de.. Det är Kallt idag. -23 va de imorse. Men solen skiner ju.. :-) Såna här vinterdagar är ju helt underbara, om det inte vore för kylan = kalla händer å fötter.
Så idag blir det tokeldning hela dan för att försöka få upp nån värme i husets alla vrår. Synd bara att jag inte kan elda uppe pga att sotarn vägrade sota där sist, av någon underlig anledning så tyckte han att endast en av spisarna skulle sotas ur.. :-/ Där uppe ryker de bara in för tillfället om jag eldar där :-(

Jaja..nu är de som de är. Nog om de..Bara å elda nere å va glad!!

För övrigt så har det väl inte hänt så mycket sedan sist..
Igår blev det ett FF pass där löpdelen i början avslutades med hög speed och mer lutning på bandet.. Jag har ju ett mål/mission som jag vill klara av inom den närmsta tiden så det är bara att plåga sig själv. Detta mål innehåller en rask promenad på löpbandet med 8graders lutning (liite osäker på lutningen??) och brandställ å rökdykarpaket.
Fler mål har jag med träningen å livet, men det tar vi en annan dag.. Ex när jag har Bloggtorka. :-)
Det blev även ett längdskidpass på 6x2,3km. Jag tyckte själv de gick lättare å fortare igår än vad det gjorde i helgen. Tack snälla J som släpar med mig ut. :-)

Idag blir det inget Ff pass.. För ikväll är det ju Rytmisk styrke kl.18 och Spinning kl. 19.30 på Hotell Hammarstrand :-) Så dubbelpass blir det ändå!

Ha det gött hörrni å ta hand om er.. Skriv gärna en rad om vad du gör idag. Jag läser Alla kommentarer och tycker det är jätte roligt med dom så skriv på, skriv flera:-)))

Åå förresten.. Snart öppnar ju bokningen till Workout Åre!! Bara 2dagar.. Ska bli såå kul att se vad dom har att bjuda på i år.. :-)
Slänger in några bilder från fjolåret.
Madde. Here we Come!! :-)

Kramar C.



Kommentarer

  • ewa säger:

    Bra tränat Carro!

    Ja, det går bra även här, den här veckan dubbelpass i förrgår och idag (ja herrpasset har jag inte kört än)

    Imåndags fick ryggen så det kändes ordentligt , och gympan var skitjobbig efteråt.

    Igår blev det bara magträning hemma och idag har jag kört ben på gymmet - ökade bl.a på med 5kg i benböjen sen förra gången.

    Imorron tänkte jag köra bröst på gymmet och sen gympan. Fredag inte bestämt vad det blir.

    Ha de´!

    2012-01-25 | 16:07:49
    Bloggadress: http://ewahjonet.blogg.se/
  • Madde säger:

    Du är så duktig Carro!!

    Guuud vad jag längtar ;) Snart är vi där igen och börjar med midnatts spinningen som ifjol :D vilket adrenalin och en bra start på work out åre!! :) Kram

    2012-01-25 | 16:29:10

Kommentera inlägget här: