carax

Najs start på dagen!

Kategori: Träning och Hälsa

Vilken härlig start på dagen.. Dagens styrkepass är genomfört å det gick bra. Grymma deltagare och bra, fräsch musik. Så nu intas frukosten som består av två äggvitor, fil och flingor med kanel och en kopp av härligt doftande julte som jag inte kommit mig för att testa förrän nu. Sedan väntar nog slalombacken med mitt lilla hjärta. Han riktigt älskar att åka med moffa. Idag ska jag ladda för eftermiddagens spinningpass som även det är ett nytt och fräscht pass. Härliga söndag!! :-) Jag hoppas ni åxå får en härlig söndag. Vad gör ni idag då? Låt höra..

Kommentarer

  • Storebror säger:

    Spelat innebandy match, vinst denna gång.

    Nu dags för middag, sen blir det nog på folkan och gymmet..

    2012-01-15 | 17:49:15
  • Katarina W säger:

    Va rooligt med bloggen. Kram K & W

    2012-01-15 | 19:51:56
    Bloggadress: http://Elilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: