carax

Ny dag, Ny träningsvärk, Ny härlig känsla i kroppen!

Kategori: Träning och Hälsa

Ja igår blev det som sagt både ett Ff pass och senare på kvällen ett "Gympa"-pass. Men Ewas gympa pass på måndagar är inte "gympa".. Det är nåt annat, nåt som får kroppen att hitta andra muskler och ett flås som höjs ytterliggare ett snäpp.. Jag menar, även fast jag är van att träna så får jag träningsvärk och med en topp-puls på 189slag (vad jag såg iaf) så.. I Say No More!! Denna träningsform med cirkelträning/stationer är Härligt avbrytande mot all annan träning! :-)
Så nu är morgonprommisen avklarad, frukosten är intagen, det brinner i vedspisen och jag sitter ihopkurad i soffan under en filt med en kopp kardemummakaffe! Idag ska det genomföras ett Ff pass, sedan ikväll tror jag det får bli en tur till slalolmbacken för att pressa lite lagg!! :-) Välkommen Härliga tisdagsmorgon! Vad innehåller din tisdag?

Kommentarer

  • Katarina W säger:

    Vad du är duktig!! Varför bor du inte nära med?! Själv har jag lunch nu och sitter och dricker lite kaffe och äter en mörkchoklad bit

    2012-01-17 | 12:17:13

Kommentera inlägget här: