carax

Nyinspiration!!!

Kategori: Träning och Hälsa

Inspirationen å motivationen flög all världens värld helt plötsligt!
Tajt att hinna med nån träning igår, å samma idag.. Kör väl lite tabata intervaller på cykeln å lite magdödar träning innan sängen ikväll. Nu ska jag tillbaka!! Sitter just nu å är sugen på tiiidiiig morgonträning imorron, får se vad känslan säger imorron bitti :-/
Har iaf blivit lite shopping i la stada Östersund idag.
Hade ju ett presentkort på Intersport som jag fick i julklapp och en Rabattkupong på Stadium.
Så det blev 2st nya sport-bhar.. Å jag insåg helt plötsligt att mina bröst nästan försvunnit..vilket betydde att jag hittade snygga sport-bhar som jag aldrig kunnat ha förut.. Både positivt å negativt med den uppenbarelsen alltså.. :-/
Det blev även ett snyggt loose-linne, ett par träningsbyxor å ett par nya pjuks!! Så härligt..den shoppingen kan man kalla inspirationskälla!!! :-)

En sak till som jag vill nämna när vi ändå snackar inspiration är att ÄNTLIGEN har dom släppt bokningarna för Workout Åre!! Å det är så klart redan bokat å klart!! :-) Eventet äger rum i slutet av maj.

Har bokat fullspäckade dagar..både fredagen, lördagen och söndagen. -När ska ja hinna äta å återhämta mig..?? ..de blir när jag kommit hem därifrån.. :-)
Ska bli så sjukt kul.. Jag å Madde ska dit, nån fler som hänger på?? Säg till i så fall så bokar vi boende tillsammans!
www.workoutare.se
Det vi ser fram emot mest av allt, både jag å Madde, är såklart midnattsspinningen! Kolla klipp på youtube, skit häftigt! :-)

Nu är det Dag27 så bara 4dagar kvar! Nu lägger vi in den högre växeln ännu en gång!
Jag ska både ta några cm å några hekton till innan den här utmaningen är över!! :-)))

Bilderna jag bjuder på är från dagens inspirations-shopping!!

Kul med kommentarerna.. Dom värmer å jag blir inspirerad när jag får positiv respons från er, så fortsätt att kommentera!!

Ta väl hand om er!
Kram..C

Kommentarer

  • Virre säger:

    Snyggt!!

    2012-01-27 | 23:05:01
  • ewa säger:

    SÅ kul med träningskläder, det är en av mina uppmuntringsknep!

    Skickade efter en svart Stay-in i veckan....den jag tidigare beställde var för liten så den köpte Kajsa av mig.

    Vilodag idag för mig, imorronförmodl. löpning.

    Sö. morron hotellet.

    Vi hörs.

    2012-01-28 | 00:29:28
  • Suss säger:

    Det sög till i shoppingtarmen där... Behöver nya pjux jag med..... Snygga saker du hittat, å bra kämpat med FF.... Man blir ju rent sugen att testa själv för att få en spark i baken å komma igång ordentligt igen... Nu ska det ju äntligen bli bättre med kexkroppen.. Medicin för sköldkörteln å rätt behandling för höftjäkeln.... You go girl

    2012-01-28 | 08:19:19

Kommentera inlägget här: