carax

Tillbaka till vardagen!

Kategori: Träning och Hälsa

Ja då va man tillbaka till vardagen igen då.. 5mil på skidor på 2,5dagar, är inte dåligt för å va jag. Ingen migrän..å ingen speciellt sliten kropp heller för den delen Wiihooo!! Missförstå mig inte.. Det är klart att jag känt av ljumskarna i helgen, å jag hade dåligt med motivation till dagens ff pass. Men samtidigt så har helgen gett mig sporre till att fortsätta kämpa dom sista dagarna.. Jag ser det som något bra att jag gett kroppen något annat under några dagar. Så jag genomförde passet med, tillen en början, stumma ben på löpdelen. Men det lossnade till slut å jag gasade på mot slutet.. :-)
Så nu blir det tokkörning dom sista dagarna. Dubbelpass varje dag SKA jag genomföra, det spelar ingen roll om jag "inte orkar". Jag tänker göra det där "lilla extra" på varje pass.
Imorron blir det ett ff pass på dan för att bryta av tentapluggningen, å på kvällen blir det ett skidpass..förutsatt att jag lyckad leja bort jouren i nån timme. Vore spännande att känna efter hur det känns efter att ha vilat från skidåkningen en dag.. :-)
På tal om jour.. Va på övning ikväll på stationen å det spelar ingen roll vilken grupp man har jour med så har vi roligt..eller jag kan ju bara tala för mig själv. Vilka grabbar.. Haha :-)
Önskar att jag hade en bild från träningen eller från övningen, men det har jag ju inte tyvärr.. Så jag slänger in den här på mina två fyrbenta bäbisar istället. :-)

Kram C.

Kommentarer

  • Maggan M säger:

    Åhh va dom är söta dina hundar. Jag blir alldeles varm i hjärtat.

    Lycka till nu sista veckan på "fighten". Go girl!!

    2012-01-24 | 06:51:01

Kommentera inlägget här: