carax

"bekanta" blir vänner!

Kategori: Allmänt

Kl. 7.30 låg jag å halvslumra då det blev ett ryck upp ur sängen å iväg. Åkte ner på Station, när jag kommer dit så kommer resten av folket lugnt lunkandes UT från station.. "de va inget". ..så är det när folket jobbar på byn å det tar 1, max 2min för dom att ta sig dit. Å jag sitter hemma å det tar flera minuter ner.
Såna dagar känns det som JAG har långt!! Haha..

Sedan blev det gofrukost bestående av Afil, keso, proteinpulver (rör ihop).
På det hade jag Müsli, frysta blåbär och kanel.
2st. Kokta äggvitor.
MUUMS!!

Sedan slog tröttheten till.
Men tumlaren körs, hundarna fick mat och fick gå ut till hundgården.

Böckerna ligger utslängd på bordet, huller om buller. ..ordning å reda i pluggandet, vad är det??

Å idag fyller min träningskompis J år!! GRATTIS!!

J är en person som jag har "känt"..eller varit "bekant med".. Under flera års tid. Han är alltid glad och trevlig och han är rolig å umgås med.
MEN det är egentligen denna vinter som vi börjat umgåtts och träna tillsammans.
Js fru M bjöd med mig till Storhogna för att åka längdskidor å de va då det börja.
Nu blir varken J eller M fri mig.. :-))
M har jag tränat box med till och från under flera år, men vi har aldrig "umgåtts".
Jag har hittat en som är lika galen som mig vad gäller träning, M. Vi kan hitta på en massa skoj å köra slut på varandra på boxen å andra saker.
Men när det handlar om löpning eller skidåkning så hänger mest jag och J ihop. Det är tråkigt att alltid träna själv.
Det är såå härligt att träna när man har trevligt sällskap :-)

Nu äts mellis/lunch och jag förbereder mig för ett pass på gymmet. Det blir ett pass med triset som jag hittat i Fitness Magazine!

Kramar..C

Kesella, Keso, Apelsin och Kanel.
En knäckemacka med keso.
Gott Gott!
Till det ett stort glas vatten!


 

Kommentarer

  • Virre säger:

    Va gott d ser ut!!

    2012-03-22 | 14:29:48

Kommentera inlägget här: