carax

"Down" och träningsvärk!

Kategori: Allmänt

Alla kan ha sina "down"-perioder.

Vakna med huvudvärk och har varit trött och slö hela dagen.

Nu är jag inne i en trött-period. Jag känner igen det sedan min tid som elitskidåkare..på våren när det började bli dags för SM och skidsäsongen närmade sig slutet så hade jag mina sämsta resultat och jag var trött.
Jag vill göra massor ute, fast inte något nyttigt utan bara roliga saker.
Jag Älskar våren utomhus, men jag vill inte göra alla "måste-saker" som hänger över mig.
Den här "femte" årstiden är den värsta årstiden när det gäller att plugga.
Jag vill UT och jag vill GÖRA saker UTE!!
..sitta inne och plugga är mitt absolut Sista val just nu, om Jag får välja alltså.

Meen det finns ljuspunkter också när det är lite mörkt. För denna vecka har jag jour och ikväll är det övning.

På onsdag åker jag till Örnsköldsvik och möter upp min systerdotter som ska vara hos mig under några dagar i slutet av lovet. Det ska bli roligt att få ha henne här i några dagar. :-)

Åå idag har jag Träningsvärk!!!
Blev tre pass igår, haha!
Det blev även lite skoteråkning med lilla ❤ och vi va och klappade fåren, getterna och lammen! :-)

Kramar..C

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: