carax

En del att se fram emot!!

Kategori: Allmänt

Igår va en tröttdag, idag känns det lite bättre. Jag förstår inte var all trötthet kommer ifrån. Bar iaf ner alla "tusen" pluggböcker och -papper vars innehåll som jag ska trycka in i hjärnan.
Å jag läser (Ögonen sveper snabbt över sidan) lite iaf..tänk positivt, det är ju iaf en början.

Lämnade mitt älskade lilla ❤ på dagis, han hade en lite jobbig morgon idag men dagisfröken K tog hand om honom om frågade honom om treårs besöket på bvc igår.. :-)

I em ska jag besöka DIVA för spa- massage och ansiktskur hos Hanna. Ska bli riktigt Gött!!
Blir ett pass löpintervaller också idag.
Har även bokat in en tid hos min underbara kiropraktor nästa vecka. Då ska kroppen "back to basic". Har varit sned å krokig länge nu.. :-/
..j***a skit bäcken!
Håller även på att kolla upp lite träningsmöjligheter i Östersund samma dag.
Försöker hitta nåt skoj att träna på morgonen.
Vill gärna testa att gå en boxningsmatch, så det försöker jag styra upp på fm åxå.
Å dagen avslutas ju då med ett besök hos kiropraktorn.

..ja, jag är inte själv som ska iväg..jag å M.
Så om vi är blåslagna när vi kommer från östersund så har vi inte blivit misshandlade..eller, då är de bara jag å M som boxats.. :-)
Skulle vara skitskoj att testa. :-)
Jag blev inspirerad när jag såg Biggest Loser där två av deltagarna gick en match..jag smsade till M å hon blev lyrisk. Snacka om telepati, för hon hade precis tänkt samma sak. :-)

Jag har ju lite att se fram emot. Gött gött.

Om en timme är det dags att börja med lunchen.
Det blir äggröra på äggvitor, kvarg och keso..lite champinjoner, tomat, sparris och bär.
MUMMMS!!!

Kramar..C

Bjuder på en bild på Cake balls som jag å ❤ gjorde igår..det blev inte "pops" för jag lyckas aldrig få dom tillräckligt hårda och kompakta..pinnen glider bara igenom. Det är Oreo kakor, filadelfia ost och några "chokladdoppade digestive" i smeten.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: