carax

Full rulle

Kategori: Allmänt

Som vanligt så är det full fart här och det händer grejjor hela tiden!
I fredags var jag till Östersund och umgicks med min goa vän V. Kvällen innehöll en en god plankstek till middag, en hel del alkohol och massor med skratt.
Jag hade jätte roligt. V blev knallfull :-) pga att jag fyllde henne. Hehe!
En riktigt lyckad kväll följdes upp av en helt ok "dagen efter" trötthet som va betydligt mildare än vad jag trodde den skulle va.. Alltså, inge bakis.. :-)

Hemfärd, och när jag kom hem så åkte jag direkt och hämtade upp mitt lilla ❤ hos momma å moffa :-) Äntligen!
Så nu är ha min en vecka igen.

Jag börjar känna tröttheten ge med sig och piggheten komma tillbaka..såå gött med tanke på allt jag har att göra.

Kramar..Carro

Bild på planksteken..

 

Kommentarer

  • Virre säger:

    Hahaha Roligt va d =) Får öva mer så jag får fylla dej nästa gång :-P Kram

    2012-03-27 | 01:01:17

Kommentera inlägget här: