carax

JOBBigt!!

Kategori: Allmänt

Här lever livet vidare..
Jag är nöjd med livet, samtidigt som jag är stressad över vissa saker..

Träningen flyter på och jag börjar känna att jag snart är tillbaka i den form jag var för ett par månader sedan, ok inte utseendemässigt såsom mått och vikt men i styrka och kondition.. Det flyter på och det är ROLIGT att träna..Ja vill hela tiden göra något för att bli lite starkare, lite bättre :-))

Har börjat ratta lite lastbil åxå..
Har ev ett litet extraknäck på G. Kan bli roligt, å tänk vad man får lära sig. :-)

När det gäller skolan så är det mindre roligt, där har vi stressfaktorn i mitt liv just nu. Har tenta om 2veckor å jag kan verkligen INGENTING!!
Har svårt med motivationen för att läsa och ingenting fastnar :-/
..jag vill hela tiden göra annat, men jag Ska tvinga mig själv att ta jag i det ordentligt!! Jah Ska sätta den!!

Igår hade jag å M bokat tid hos bästa kiropraktor Alexandra (hon är verkligen jätte duktig) i Östersund. Så vi tog en heldag i stan. Förmiddan bestod av träning, och träning. Såå Skoj!! :-)
Dagen avslutades, som sagt, med kiropraktorbesök.

Ikväll väntar dubbelpass på hotellet med Rytmisk styrke kl.18 och
Spinning kl. 19.30
:-)

Har även krängt iväg boxsäcken som inte blivit använd på Flera år! :-)

Ha en fortsatt bra dag!

Kramar...C

Saknar mitt ❤ :-(

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: