carax

Morgonprommis, gofrukost och vårens första Löptur!

Kategori: Allmänt

Har avberkat Morgonprommis med A och dom två lurvarna för andra morgonen i rad..Härligt!

Det är så fint ute den tiden. Några minusgrader, knappt ett moln på himlen, solen på väg upp..Ååå då mår jag så gott!

Igår blev det morgonprommis och sedan, på em, en löptur på drygt 6km.
Första löpturen i vår, och jag kan inte klaga på tiden..jag har inte sprungit på flera månader och det var halkigt på vissa ställen. Det är Härligt att vara igång :-)

Nu sitter jag å väntar på att A ska komma hem så ska vi äta frukost.
Idag var det meningen att jag skulle ta bilen till Ö-vik och hämta min BRORSdotter som bor strax utanför Skellefteå (jag råkade skriva lite lite fel i förra inlägget, jag har Ingen syster och därmed ingen systerdotter)., men jag behöver inte åka för min bror blev plötsligt ledig från jobbet resten av veckan så han tar med sig pojken och dottern och kommer hit.. :-)

Sedan har jag såklart två träningspass på Hotellet ikväll.
Rytmisk Styrke kl.18
Spinning kl. 19.30

Det finns platser kvar så ni är så välkomna!

Ut med er i solen idag!

Kramar..C

Gårdagens efterrätt och Gofrukost! :-)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: