carax

Morgonrutiner!

Kategori: Allmänt

Nu är lilla ❤ på dagis, lurvarna har fått en mini pinkprommis å jag sitter å äter frukost.. Gofrukost!! :-)
Jag längtar till frukosten direkt från att jag vaknar på morgonen, är såå hungrig.
Har fått till bra rutiner vad gäller frukostintaget.
Fil, kesella, proteinpulver, äpple caramel kanel pulver..Blanda blanda!
På det en liten näve müsli, frysta hallon och kanel.
Till det två äggvitor och en stor kopp med te gjord på färskriven ingefära, och en liiten gnutta kanel..
Mm mmm mmmmumms!!
Mätt blir jag och jag står mig länge på de.. Och vitaminboost i och med ingefäran.
Och jag tar mina vitamintabletter, icke att förglömma! :-)

Det brinner i spisen så bara att slå upp böckerna och och läsa läsa läsa läsa! Tenta på skärtorsdagen! :-(

Gomorron på er!

Kramar...C

Dagens gofrukost! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: