carax

Morron!

Kategori: Allmänt

Gomorron hörrni!
Idag blev det sovmorron, såå härligt!
Jag och ❤ ligger fortfarande kvar i sängen och myser..han halvsover till och med fortfarande :-)
Klockan är kvart över åtta och vi känner ingen stress över att kliva upp ännu.
Fast jag börjar bli riktigt hungrig så det är snart dags att få sig ur sängen och fixa till Gofrukost..det bästa på hela dan :-)

Igår blev det en vilodag för min stackars kropp. Idag har jag löpning med J hemma hos honom på schemat. Å då ska Axel få busa med barnen under tiden.
Men först ska jag hjälpa några tjejer och visa lite teknik och övningar i styrketräningslokalen så dom känner sig säkra och kan gå dit och träna utan att lyfta illa sig. Det är jätte roligt att folk Vill träna :-)

Nä nu ska vi kramas lite till innan vi kliver upp och börjar dagen..å det är finväder ute :-)

Kramar..C

Jag fick den här bilden av en kär vän häromdagen och jag blev så glad!
TACK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: