carax

Mysdag avslutas med styrkepass!

Kategori: Allmänt

Har haft en lugn mysdag med lilla ❤
Mysdagen avslutades med ett pass på gymmet..å grabben va med :-)
På med träningskläderna, vattenflaskan packades ner i väskan bredvid mammas flaska :-)
Han var så duktig. Hittade ett par enkilos hantlar som passade honom perfekt. Han gjorde lika som mamma hela tiden.
Och han lyssnade på vad jag sa dessutom å sprang inte i vägen..
= ett plus i kanten :-)
Det blev ett pass med lite ben, mest för att känna lite på djupa benböj igen, överkropp, armar och mage.

Nu sover lillgrabben och jag har druckit ingefärste å ska snart äta mitt kvällsprotein :-)
Det blir kesella, keso, apelsin och kanel. Det smakar nästan som ris a la malta (hur det nu stavas). Mums.

Skönt att komma igång med tung styrketräning igen..skulle bara haft någon som följer med mig så jag har nån som passar :-/
Menmen..bara att hålla fokus.
Nä, nu kvällsprot. och dusch.

Sov gott.

Kramar..C

Kommentarer

  • Virre säger:

    Duktiga Axel :-) Skulle ha bott närmare så hade ja haka på :-)

    2012-03-27 | 00:57:33

Kommentera inlägget här: