carax

Släpp träningsdårarna loss det är Vår!!!

Kategori: Träning och Hälsa

Åå vilken skillnad det är på den slitna morsan idag. Igår va jag helt väck..men efter ett spinningpass på kvällen så kändes det mycket bättre, faktiskt.
I Love my job as an instructor! :-)

Idag är jag en helt annan person. Visst är jag lite trött fortfarande, men en stor skillnad är det jämfört med igår.. :-)
En promenad ute i det fina vädret medan mitt lilla ❤ sover i vagnen ger nog mer energi :-)

Imorron ska jag försöka ta mig ut på en löptur..vårens, och årets, första utomhus.. :-)
Våren är ju Här nu!!!!

Nu börjar uppladdningen för Kälagåtte, Workout Åre, Vätternrundan, Triatlontävlingen på Högakusten Marathon, lidingöloppet..mm mm.
Oj vad mycket jag ska hinna med inser jag nu, shit!!
Men men..om det är det som krävs för att hålla motivationen uppe så finns inget att klaga på. :-)

Nä..dags för prommisen i det härliga vädret.. Nice!

Kramar..C

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: