carax

Trött-dag och vemodigt!

Kategori: Familjen

Trött-dag och sätta sig å plugga = ingen bra kombo.

Det blev tre träningspass igår..nice. Två styrke å ett spinning.
Inte optimalt på nåt sätt, men vad gör man inte.. :-))
Det är skönt att skrämma igång kroppen ordentligt igen.

Har suttit å kollat in lite lediga jobb på Platsbanken. Det finns inom vård/omsorg, räddningstjänst i Sollefteå och apoteket. Jag måste se vad som finns på min förra arbetsplats, kyrkan, om dom jobben är tillsatta redan eller inte.
..må nog ringa "chefen" :-) å kolla.

Men nu är det tentapluggning som gäller i ett par timmar. Runt 12.00 går jag å hämtar lilla <3 på dagis för att gå på 3års kontroll. Shit vad tiden rusar iväg!!
Om bara några månader kommer jag inte få pussa på han å kramas lika mycket som jag gör nu..då kommer han inse att jag är jobbig!!
..haha..eller, nä jag gråter en skvätt istället (skämt).

Allvarligt talat så är han verkligen mitt ALLT!! Jag är inte hel dom veckorna han inte är hos mig.

Å nu är han inne i en period där han växer och utvecklas i en rasande fart. Han börjar bli riktigt stor nu..vill gå utan blöja, ha egen vilja, sätter sig på toalettstolen själv (utan någon annans vetskap), han diskuterar och ställer motfrågor och för en diskussion.
Ååå jag vill inte ens lämna honom på dagis, jag vill vara med honom hela tiden.. :-/

..jobbigt läge när jag är hemma hela dagarna och skulle kunna ha honom hemma, men med massa pluggning framför mig så funkar ju inte de.. :-(

Kramar..C

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: