carax

VAB och Nystart!

Kategori: Träning och Hälsa

Idag har jag grabben hemma. Jag tycker egentligen inte att han är sjuk, men han är gnällig, hes och lite hostig. Han har inte ätit så bra i helgen heller..så han får vara hemma idag. Men imorron blir det dagis.

Idag är det halvtråkigt väder ute, så vi blir inne å eldar, å tvättar..uppenbarligen..jag hör att grabben håller på att startar tvättmaskinen.
Vi plockar väl fram lite pennor och papper och målar lite idag skulle jag tro.

Ska försöka få till ett styrkepass idag, överkropp får det bli.
Jag ska få hjälp av min kära vän F att få ihop ett bra program så jag kan börja bygga. Visst vet jag egentligen vad man kan träna och jag kan massor med övningar, men fantasin tryter och det var länge sedan jag tränade tung styrka så lite hjälp skadar absolut inte.

OCH jag måste försöka få till nån timmes läsning åxå.

Å igår fick jag äntligen upp min hävräck/chinsstång/pullupsstång (vad man nu kallar den..!?)
Den sitter i trappen så varje gång jag går förbi den så ska det bli ett par pullups och ett par chins..
Nu ska jag bli Stark i överkroppen..axlar, armar och rygg. :-)
Den här månaden kör jag en egen variant av den sk. "Fitnessfighten".
Inte strikt på det sättet, men hård träning och bra mat..var tredje timme ska det ätas.
Här ska formas. :-)
Ni kommer att kunna följa mina framsteg och motgångar här på bloggen.

Å jag såg nyss roligaste Hollywoodfrun presentera vädret på nyhetsmorgon på tv4.. Jag tyckte att hon gjorde det bra..hon är sig själv och använder sina egna ord.. Maria Montazami.. Haha

Nu är det dags för käk.

Ha en bra dag!

Kramar...C

Här sitter chinsstången i trappen.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: