carax

"Upp och ner"

Kategori: Träning och Hälsa

Vad konstigt det är ibland med livet..
Vissa saker går bra medans andra saker går betydligt sämre.
Visa saker suger energi ur en medans andra saker ger energi..ena sekunden är jag förbannad och andra är jag så glad åt det lilla!!

I fredags fick jag ett telefonsamtal som jag blev mycket glad över.
Vi får väl se vart det leder..

Igår va jag å gick stavgång uppför vägen vid slalombacken tillsammans med J.K.
Det tog bra. Rejäl puls fick jag upp och benen slet.
Jag va mör i benen redan innan..det satt i från intervallpasset i torsdags.

Nu har jag laddat med rejäl frukost som jag Sitter och smälter.
En löptur ska det bli.. Tänkte maxa 3km för att få en liten humm om vilket tempo jag har i benen, och för att få upp tempot en aning. Men mina ben är inte allt för pigga idag så det blir nog inte så rättvist "riktmärke".
Ska iaf pressa ur dom här benen nu.. :-)

Ikväll blir det Spinning kl.18 och Styrke kl. 19.30 på Hotellet.
Så tre pass ska jag klämma ur den här kroppen idag.

Gå ner ett par kilo i fett och bygga muskler Samtidigt skulle jag vilja. Den uppgiften är rätt svår. Äta mindre för att Gå ner i vikt och inte tappa muskelmassa utan försöka bygga på är ingen lätt uppgift.

Nu är det många som tänker "hon behöver väl inte gå ner nåt i vikt"..
Men jag är inte så lång och är ganska tung. Jag har mina ställen jag åxå på kroppen som kan slimmas till.
Jag har en del mål som innebär att lyfta sig själv..pullups, dips, chins, armhävningar..
Och med tung kropp så behövs det ännu mer starka muskler för att fixa dom sakerna.
Så bort med överflödigt och in med nödvändigt!

Jag ska scanna mig idag tänkte jag så vi får se vad som hänt sedan sist..det är ett perfekt verktyg för att se om jag är på rätt väg eller inte vad gäller träning och bygga muskler. Jag vill hålla koll så jag Inte bryter ner.

Ha en bra dag hörrni

Kramar..C

"Ragunda Republic Fightclub"
Haha
Foto taget av Åsa Lind Chong!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: