carax

What is happening??

Kategori: Familjen

..ja..vad har hänt den senaste tiden då..??
I helgen va jag och Lilla <3 till Skellefteå på födelsedagsfest. Axel busade med kusinerna, och jag fick träffa mina bröder och en svägerska.
Det var roligt.
Det blev en helg med ganska lite sömn, men vad gör det!?

Vad har hänt sedan då??
Det är ny vecka vilket innebär en ny jourvecka för min del. Så i måndags så var det övningsmåndag. Det var även sista april då.
Det var rätt lugnt, inga större katastrofer inträffade.
Jag var chaufför åt en vän, M, på sista april. Jag hamnade då på en fest där jag va betydligt äldre än alla andra..det var en upplevelse. Nykter, med ansvar, och tio år äldre..jag va Morsan på stället! Hahaha

Igår blev det en tur på rullskidor. J.K släpar med mig ut, och det är roligt. Har varit iväg två ggr nu och fler ska det bli. :-)
Vi va ute en timme, men det kändes Inte som en timme. Tiden går fort när man har roligt! :-)

Idag ska jag prova få nåt gjort ute på gården..men jag hör i väggarna att det blåser en hel del.

Nu äre dags för gofrukost å kaffe!
Gomorron på er!

Kramar..C

..buskusinerna K, E och A i Skellefteå..

Kommentarer

  • Mari säger:

    Några av mina älskade barnbarn.

    2012-05-15 | 22:37:24

Kommentera inlägget här: